facebook_pixel

FAQ

Home/FAQ
FAQ 2017-05-22T10:56:04+00:00

Frequently Asked Questions

Wat gebeurt er in het geval van alarm? 2017-11-27T14:21:20+00:00

Er zijn meerdere manieren waarop u van het alarm op de hoogte wordt gesteld. In alle gevallen zal de interne sirene van de security shuttle en eventueel optionele externe sirenes klinken. Vervolgens krijgen de geautoriseerde gebruikers een melding via een push bericht. De hoofdgebruiker ontvangt ook een mailbericht met snapshots genomen door elke aangesloten camera. Elke camera registreert bij beweging of detectie altijd een video van 30 seconden en plaatste deze is de videogram in de app. Zowel de hoofdgebruikers als de geautoriseerde gebruikers kunnen op de melding reageren en het alarm/sirene aan of uitzetten. Wanneer er niet wordt gereageerd op het event  binnen 5 minuten na de notificatie ontvangen de overig ingestelde noodcontacten een SMS & snapshot van de gebeurtenis.

Ik krijg geen audio-notificaties binnen via de Home8 app op mijn smartphone. Wat nu? 2017-11-27T14:19:04+00:00

Audio-notificaties kunnen worden ingesteld in de Home8 app.
Open de Home8 app en tik op de 3 streepjes links bovenin om het menu te openen.
Selecteer Meldingen
Zorg ervoor dat  “Push meldingen” aan staat.
Zorg ervoor dat  “Audiowaarschuwingen”aan staat .
Controleer het volume van de smartphone inclusief de mute-knop.

Hoeveel accessoires kan ik toevoegen op de Security Shuttle? 2017-11-27T14:17:32+00:00

Er kunnen ongelimiteerd sensoren worden aangemeld en maximaal 4 camera’s. Als u meer camera’s wilt toevoegen dient u gebruik te maken van het Premium Serviceplan.

Heb ik de Premium Service nodig om een Home8 systeem te kunnen gebruiken? 2017-11-27T14:14:44+00:00

Nee, het gratis serviceplan zorgt ervoor dat een Home8 alarmsysteem volwaardig is te gebruiken  en biedt zeer uitgebreide functionaliteiten. Het premium serviceplan biedt de mogelijkheid om het systeem uit te bouwen.

Is er een Home8 app voor Windows Phone? 2017-11-27T14:11:50+00:00

Jazeker. Er is een Home8 applicatie beschikbaar Windows Phone, iOS en Android toestellen. Home8 systemen zijn via elk platform te gebruiken.

Heeft het Home8 Alarmsysteem een telefoonlijn nodig om te kunnen functioneren? 2017-11-27T08:54:24+00:00

Nee. De Home8 systemen hebben alleen een internetverbinding nodig via de aanwezige router. De beveiliging van de router en het systeem zelf zorgen voor een ongekend beveiligd alarmsysteem.

Wat heb ik nodig om een Home8 systeem te kunnen installeren? 2017-11-27T09:47:58+00:00

1) Een internetverbinding
Heeft u een breedband verbinding van uw internet provider? Dit kan een DSL of kabel internet provider zijn. Het Home8 systeem ondersteunt geen inbelverbinding.
2) Een Wi-Fi router met een beschikbare LAN-poort
De DHCP-router zorgt ervoor dat het breedband signaal naar de andere apparaten in uw huis of bedrijf kan. Het Home8 systeem heeft een USB connectie nodig van een van de beschikbare poorten op de router. Het zou ideaal zijn als u de Shuttle en camera’s in de buurt van uw router kunt neerzetten.
3) Een smartphone, idealiter met mobiel internet
U heeft een smartphone nodig om de Home8 app te kunnen installeren en gebruiken. Om ten alle tijde meldingen van het systeem te kunnen ontvangen, heeft u een mobiele internetverbinding nodig.

Hoe weet ik zeker dat mijn persoonlijke gegevens zijn beveiligd? 2017-11-27T09:55:42+00:00

Met uw privacy in gedachten, worden alle gegevens gecodeerd met beveiliging op bankniveau, en elke gebruiker heeft zijn of haar eigen account om toegang te krijgen tot de video’s. Ons systeem waarschuwt u en uw geautoriseerde gebruikers wanneer het inlogpogingen van onbevoegde apparaten detecteert. Onze eerste beveiligingsmaatregel is authenticatie en uw wachtwoord is versleuteld wanneer u zich aanmeldt in uw account. Voor alle gegevens die verder worden verzonden, zoals video’s, afbeeldingen, en accountgegevens, wordt AES-256 data-encryptie op bankniveau gebruikt.

Hoe voeg ik apparaten toe aan mijn systeem? 2017-11-27T10:11:33+00:00

Het toevoegen van extra sensoren of camera’s is erg eenvoudig. Volg de onderstaande stappen:

Open de Home8 app en log in.

a) Een Shuttle toevoegen
Open de Home8 app en tik op de streepjes linksboven in het hoofdmenu om het zijmenu te openen.
Tik vervolgens op Apparaat beheer
Tik op + in de rechterbovenhoek en selecteer “Nieuwe OPU/Shuttle”
Volg de instructies van de Home8 app

b) Een Camera toevoegen
Open de Home8 app en tik op de streepjes linksboven in het hoofdmenu om het zijmenu te openen.
Tik vervolgens op Apparaat beheer
Tik op + in de rechterbovenhoek en selecteer “Nieuwe Camera”
Volg de instructies van de Home8 app

b) Een Sensor toevoegen
Open de Home8 app en tik op de streepjes linksboven in het hoofdmenu om het zijmenu te openen.
Tik vervolgens op Apparaat beheer
Tik op + in de rechterbovenhoek en selecteer “Nieuwe Sensor”
Volg de instructies van de Home8 app

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu? 2017-11-27T10:16:03+00:00

Open de Home8 app en selecteer “Wachtwoord vergeten”.
Selecteer de landcode van uw account (telefoonnummer). Voer vervolgens het telefoonnummer, inclusief het netnummer van toepassing, in.
Tik op “Indienen”.
Voer de toegangscode die u via SMS heeft ontvangen in het invoerscherm.
Vervolgens kunt u het willekeurige gegenereerde wachtwoord wijzigen door vanuit het startmenu:”mijn profiel” te selecteren.
Selecteer “wachtwoord wijzigen”. Voer het willekeurig gegenereerde wachtwoord in en bevestig 2 x het nieuwe wachtwoord. Tik vervolgens op “opslaan”.

Op hoeveel locaties tegelijk kan ik een Home8 systeem plaatsen? 2017-11-27T10:23:12+00:00

Home8 systemen zijn ongelimiteerd te koppelen en vanuit één centrale app te beheren. Dat betekent dat u zo veel locaties kunt toevoegen als u wilt. Wel heeft u hiervoor een Premium abonnement nodig. Bekijk hiervoor ons Serviceplan.

Ik krijg geen audio-notificaties binnen via de Home8 app op mijn smartphone. Wat nu? 2017-11-27T10:30:54+00:00

Audio-notificaties kunnen worden ingesteld in de Home8 app.
Open de Home8 app en tik op de 3 streepjes links bovenin om het menu te openen.
Selecteer Meldingen
Zorg ervoor dat  “Push meldingen” aan staat.
Zorg ervoor dat  “Audiowaarschuwingen”aan staat .
Controleer het volume van de smartphone inclusief de mute-knop.

Wat moet ik doen om mijn account te beschermen als ik mijn smartphone of tablet kwijt raak? 2017-11-27T10:49:15+00:00

Wij raden u aan om zo snel mogelijk uw wachtwoord te wijzigen op een ander mobiel apparaat waar u de Home8 app op installeert. U kunt ook contact met ons opnemen en ons uw account voor u uit laten schakelen.

Wat kan ik doen als mijn systeem offline is? 2017-11-27T13:39:05+00:00
Controleer of de Security Shuttle is aangesloten op de router. Ontkoppel daarna de stroom van de Secuty Shuttle, wacht 3 minuten en sluit de Shuttle weer aan op de stroom. Als de Shuttle hierna niet binnen 3 minuten online komt, kunt u contact opnemen met de Home8 supportafdeling voor verdere ondersteuning.
Als mijn vraag hier niet tussen staat, waar kan ik verder ondersteuning krijgen? 2017-11-27T13:44:11+00:00

Onze technische specialisten zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur. Het is uiteraard ook mogelijk een bericht via onze contactpagina te verzenden of onze winkel in Papendrecht te bezoeken.

Werkt het Home8 systeem nog steeds als er een internetstoring is? 2017-11-27T13:46:27+00:00

Jazeker, ook bij een internetstoring werken alle Home8 systemen nog steeds door. Zodra een sensor een inbreker waarneemt zal het alarm afgaan, de sirene gaan loeien en de camera’s de video-opnamen maken en opslaan. Zodra de internetverbinding is hersteld zullen de video-notificaties worden verzonden naar de geautoriseerde gebruikers.

Hoe integreer ik mijn Home8 systeem met Amazon Echo? 2017-11-27T13:52:34+00:00

Zorg ervoor dat de Alexa app is geïnstalleerd op uw smartphone.
Maak een Account aan en doorloop de installatiestappen.
Wacht op  “Echo Is Ready” en rondt de installatie af.

Als dit is ingesteld, open dan de Alexa app.
Tik op de 3 lijntjes links bovenin om het menu te openen.
Selecteer Skills
Vul in de zoekbalk “Home8” in
Selecteer zoeken
Selecteer “Home8”
Selecteer “Enable Skill”
Voer de juiste gegevens in en druk op aanmelden
Selecteer “Sign In”
Geef toestemming door op “Allow” te klikken
Maak een 4-cijferige pincode aan en tik op “Continue”
De integratie is voltooid zodra je hoort “Your Home8 Skill Was Successfully Linked”
Activeer de Home8 skill door  het commando ““Alexa, open home8” te geven
Controleer in de Home8 app of de Amazon Echo is toegevoegd in de menubalk
Test de integratie door het commando ““Alexa, tell home8, arm my system” te geven

De volledige beschrijving van de Home8 Skills kun je vinden via https://www.alexaskillstore.com/home8/40591

Hoe integreer ik mijn Home8 systeem met Honeywell? 2017-11-27T13:55:18+00:00

Zorg ervoor dat het Honeywell Account communiceert met de Honeywell Thermostaat.
Als dit is ingesteld open de Home8 app.
Tik op de 3 lijntjes links bovenin om het menu te openen.
Selecteer Apparaatbeheer.
Selecteer Opu/Shuttle.
Selecteer Beheer Integratie.
Selecteer Honeywell.
Selecteer Continue.
Voer de juiste gegevens in en druk op aanmelden.

Hoe integreer ik mijn Home8 systeem met Nest? 2017-11-27T14:02:19+00:00

Zorg ervoor dat Nest Account communiceert met de Nest Thermostaat.
Als dit is ingesteld open de Home8 app.
Tik op de 3 lijntjes links bovenin om het menu te openen.
Selecteer Apparaatbeheer.
Selecteer Opu/Shuttle.
Selecteer Beheer Integratie.
Selecteer Nest.
Selecteer Continue.
Voer de juiste gegevens in en druk op aanmelden.

Hoe integreer ik mijn Home8 systeem met Philip Hue? 2017-11-27T14:04:12+00:00

Open de Home8 app en tik op de 3 lijntjes links bovenin om het menu te openen.
Selecteer Apparaatbeheer.
Selecteer Opu/Shuttle.
Selecteer Beheer Integratie.
Selecteer Philip Hue.
Selecteer de gewenste Hue Bridge om te verbinden.

Loading...